25-01-2021
Heeft u in de eerste week van februari 2021 nieuwe Ruckus licenties of supportcontracten nodig? Wees er dan tijdig bij! In verband met een
systeemmigratie zijn de warehouses van Ruckus namelijk gesloten van 1 t/m 4 februari. Hierdoor kan Ruckus tijdelijk geen licenties en supportcontracten uitgeven.
Wat moet u doen?
Wanneer u alleen hardware wilt aanschaffen, hoeft u zich geen zorgen te maken. Er is nog voldoende hardware op voorraad. De migratie heeft echter wel invloed op de aanschaffing van softwarelicenties en supportcontracten.
- Heeft u begin februari licenties en/of supportcontracten nodig? Bestel deze dan uiterlijk op donderdag 28 januari. Dan worden deze services tijdig geleverd.
- Plaatst u een bestelling in de periode van 29 januari t/m 4 februari? Deze orders worden pas vanaf 5 februari weer in behandeling genomen. U ontvangt de services pas na deze datum.
Hulp nodig of meer informatie?
Meer informatie over de systeemmigratie leest u op de
Ruckus website. Voor hulp bij uw bestelling, kunt u contact opnemen met de productspecialisten van Wifishop. Bel naar
030 669 1221 of stuur een e-mail naar
info@wifishop.nl.